پرستار کودک در شرق تهران

.....................



پرستار کودک در شرق تهران

شرکت خدماتی کلینز با چندین سال سابقه و به کارگیری پرسنلی مجرب و دلسوز آماده ارائه تمامی خدمات پرستاری در شرق تهران می باشد.این خدمات عبارتند از اعزام نیروهای حرفه ای در زمینه پرستار کودک ، پرستار سالمند در منزل ، پرستار سالمند ، پرستار کودک در منزل ، نگهداری سالمند در منزل

در این مقاله به بررسی مهارت ارتباط مؤثر در کودکان – پرستاری از کودک می پردازیم .
تعریف مهارت ارتباط مؤثر
مهارت ارتباط مؤثر کودک، به معنی بهبود ارتباطات کودک است. مهارت ارتباط مؤثر به معنای ابراز احساسات، نیازها، و نقطه نظرهای فردی با گوش دادن فعالانه به مخاطب و ایجاد بیشترین رضایت با کمترین تنش و کشمکش است.
فواید مهارت ارتباط موثر در کودکان
هدف از این مهارت این است که کودک بتواند پیام خود را به دیگران منتقل کند. اگر کودک بتواند پیام خود را به دیگران تفهیم کند، افکار و ایده‌های کودک به طور مؤثر منتقل خواهد شد. عدم موفقیت در این مهارت، شکست اهداف فردی یا حرفه‌ای به دنبال خواهد داشت. با استفاده از این توانایی، کودک می‌تواند به صورت کلامی و غیرکلامی خود را مطابق با فرهنگ جامعه عرضه کند.علاوه بر آن، می‌تواند نیازها، خواسته‌ها، ترس‌ها و عقاید خود را بیان کند. همچنین، این توانایی کودک را قادر می‌سازد که به هنگام نیاز، از دیگران درخواست کمک کند.
مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی
برای تقویت ارتباط مؤثر، هم افراد بزرگسال و هم کودکان باید به مهارت‌های ارتباطی خاصی مجهز باشند. مهم‌ترین این مهارت‌ها عبارتند از: مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، سلام کردن، پیشقدم شدن در گفتگوها، درک احساس شنونده، همدلی کردن، یافتن نقاط مشترک، پیش‌بینی کردن، کنترل خشم، حرف زدن‌های مثبت با خود، شیوه حل مسأله و عذرخواهی.
مراحل برقراری ارتباط مؤثر
مرحله اول: گوش دادن
جهت توفیق در امر گوش دادن، توجه به موارد زیر ضروری است:
کودک باید بیاموزد اینکه گوینده کیست، دیدگاه او نسبت به مسأله مطرح شده چیست، چه مسأله‌ای او را نگران می‌کند، احساساتش چگونه است و چه انتظاری از ما دارد؟
توانایی در ایجاد هماهنگی لازم بین ارتباط کلامی و غیرکلامی
توجه به کلیه ژست‌ها و حالات بدنی گوینده
رعایت نشانه‌های غیرکلامی توجه شامل (لبخند زدن، تماس چشمی، ژست، انعکاس و حواسپرتی)
رعایت نشانه‌های کلامی توجه شامل(تقویت مثبت، به خاطر آوردن، پرسیدن سؤال و روشن کردن ابهام و مرور نکته‌ها)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پرستار کودک , پرستار سالمند در منزل شرق تهران , پرستار کودک در منزل شرق تهران , نگهداری سالمند در منزل , پرستار بچه,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:20



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: